Kitap Yorumu | Sonsuzluğun Sınırında - Melissa E. Hurst


Kitabın Adı: Sonsuzluğun Sınırında
Yazarı: Melissa E. Hurst
Yayın Evi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 391
Puanım: 3/5


Arka Kapak | 

Yıl 2013. Alora, halası Grace ile birlikte sevimli bir pansiyon işletiyordu ve birisinin kendisini sürekli takip ettiğine emindi. Onu gittiği her yerde hissedebiliyordu. Bu yetmiyormuş gibi zaman zaman bilincini kaybediyor ve bambaşka yerlerde uyanıyordu. Aklını kaçırıyor olabilir miydi?

Yıl 2146. Bridger, Zaman Yolculuğu ve Araştırması Akademisi'nde eğitim görüyordu. O bir zaman yolcusuydu; genetik değişimler sonucu kazanılmış, az sayıda insanda bulunan bir yeteneğe sahipti. Akademi için yapılan bir zaman yolculuğu esnasında babasını görmüştü. Ölmüş olan babasını.

Babasının ona tek bir şey söyleyecek kadar vakti vardı: Alora'yı kurtar.



'Zamana karşı bi yarış başlıyor...'


Kitap bilim-kurgu tarzında olduğu için havada kaptım ama tam da beklentilerimi karşıladı diyemeyeceğim. Böyle çok durgun geçti. Ve bana göre baya tahmin edilebilirdi. Ama ben farklı bakış açılarını sevdiğim için kitaptaki anlatım şeklini sevdim. İki ana karakterin ağzından anlatılıyor kitap ve bu benim için güzeldi. Sadece birinin ağzından dinlediğimizde sanki diğer şeyleri kaçırabilirmişiz gibi geliyor bana. Ama bu kitapta farklı farklı olduğundan hem Bridger'ın hem de Alora'nın olayları nasıl gördüğünü, aradaki farkı görebiliyoruz.

Kitapta beni yoran bir nokta oldu bir de o da böyle zamandaki geçişler. Herkes her an geçmişe gidiyor ve onun senin geleceğin mi geçmişin mi kestiremiyorsun yani ben şaşırdım bir yerden sonra. Aslına bakarsanız ben bir paradoks falan bekledim ama o tarz şeyler olmadı.



Nyss kitap genel olarak durağan bir kitaptı ama sevilmeyecek değildi. Doctor Who tarzında hoş denilebilecek bir kitaptı. DW seven kişiler beğenebilir diye düşünüyorum. Ben bir whovian olarak öyle aşşşırı da bayılmadım ama o tarz bir şeyler okumak beni mutlu etti.




0 yorum:

Yorum Gönder