Öngörü Serisi - Keder Kitap Yorumu



  • Bu seri hakkında gerçekten uzuuun çoook uzun bir yorum yapmak istiyorum ama başarabilir miyim bilmiyorum.. 2. 3. ve 4. kitaplarda olmayan tür yok. Ben çok fazla tür olunca işi daha çok seviyorum daha çok karışıyor ortalık. KAOS İLE BESLENİYORUM...  5. kitap türkiyede henüz yok. :( Ama umarım kısa sürede türkiyede de çıkar. Şuraya kadar kurduğum cümlelerde ya da kuramadığım cümlelerde seriyi aslında çok sevmiş olduğu ortalama 400 sayfalık kitapları bir çırpıda okuyup bitirdiğimi düşünürsek anlamış sayılırız. Ama kitapları ard arda okumak bazen iyi bazen kötü.. Kitapları peş peşe okuduğum için artık gözümü kapattığımda Reed, Russell, Evie falan görüyorum. 

  • Karakterlere girince de en sevdiğimi ve en nefret ettiğimi söyleme kısmını atlamayacağım tabiki.. İlk kitabı bitirdiğimde favorim Russell idi. Genellikle yan karakteri daha çok sevdiğimi çoğu yorumumda bahsetmişimdir. Bunda da öyle oldu. Hala Russell sevdiğim karakterlerden ama artık şunu en çok seviyorum diyemiyorum çünkü ben Zephyr'i de Xavier'i de ayrı ayrı çok sevdim. Bir de sanırım esas oğlana karşı hep bir antipatim var çünkü Reed'in karşısında kim olsa ona hayranlık duyuyorum ki bu hayranlık artık biraz aştı çünkü 3. kitapta ayrı bir yorum yapmadığım için buraya ekleyeyim Evie'nin Brennus yanında geçirdiği dönem boyunca gancanagh'ları bile sevdim. O bölümleri okurken gerçekten zevk aldım ki Fallon en sevdiğim gancanagh oldu. Evet kabul Reed hariç tüm karakterleri seviyorum. Ama ne bileyim ben hala Reed'e alışamadım. Xavier gelince bir umut Reed unutulur dedim ama sanırım unutulmayacak. Russell olmuyorsa bari Xavier olsun hayatında ama yok hiçbir yazar böyle ters köşe yapmıyor. Ola ki günün birinde ben de yazar olursam cidden ters köşe yapıcam ve en başında esas oğlan diye sizi inandırdığım karakteri kitabın sonunda doğduğuna pişman edicem asadfg 



  • Kitabı çok övdüm karakterleri çok sevdim. Artık kendimi de bir melek kategorisine koyup onlarla savaştım falan filan ama yeri geldi okurken gözlerimi devirdim. Tamam anlıyorum Evie esas kız olaylar onun etrafında dönecek okey dostum buralar tamam ama neden her gören buna aşık oluyor. Ne bilim bu yordu yani beni.. İfrit geliyor bunu seviyor, kardeşi geliyor o hayran kalıyor, gancanagh ayrı aşık kraliçe istiyor, sürgünler apayrı peşinde, russell ruh eşi, reed aspire'ı xavier allah bilir artık neysi çıkacak.. 🤔 Xavier'ı daha çok okuyamadık ama ben çok üzüldüm. Özellikle o geçmiş zamanda hep orda olduğu gerçeği ve o ilk kitap ilk bölümle bağlantısı falan artık Russell da değil favorim Xavier ama yazarımız kesin onu da arka plana itecek. Bence yazar Team Reed yoksa bu kadar olmazdı. 




0 yorum:

Yorum Gönder